Зовні металовиробництво схоже на металеву балку зі спеціальним перерізом, що дає розподіляти вагу від рухомого складу. Виробничі вимоги дають змогу виготовляти рейки для безстикових шляхів і для ширококолірних ланок. Категорії якості дають змогу розділити продукт на кілька груп:
- термоугровані (Т1, Т2);
- нетермоуварні (Н);
- термоударовані найвищої якості (В).
Спосіб виплавлення дає можливість виготовляти рейки з електростати, а також зі сталі конвертерного або мартенського типу. Окремо передбачається питання про наявність болтових з'єднань на кінцях рейки — вони можуть бути чи ні. Основні чинники, на які варто звертати увагу: товщина шийки, висота рейки та шийки, ширина головки та підошви. У випуску трапляються рейки мірної довжини (12,5-20 м) або немірної (6-25 м).
Залежно від навантаженості залізничної магістралі можуть вибиратися рейки з різного типу сталі, який визначається за типом маркування. На ціноутворення впливає обрана марка сталі, а також основні параметри продукції (довжина, маса та тип комплектації)
Довжина/розкрій: 12,5 м
Стандарт: ГОСТ 8161-75
Тип: Рельс залізничний
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Матеріал рейки | Сталь |
Вид рейки | Залізничний |
Наявність болтових отворів | Так |
Стан виробу | Нове |
- Ціна: Ціну уточнюйте